13.02.2017

Hravě 50 000 KM

Mnohým se při zmínce o počtu 50 000 km najetých na skútru o obsahu 125 ccm zdá o čertech a ďáblech, ale jsou mezi námi i jedinci,

kteří používají svoje PCX také jako každodenní dopravní prostředek nebo jako společníka na dlouhé cesty. U motocyklu Honda máte jistotu,

že pokud mu dáte to, co potřebuje, tak se Vám dobře odvděčí. Nejdůležitější je a vždy zůstane, ať je ve skútru dostatečné množství oleje a jeho pravidelná výměna,

kontrola nebo případná výměna chladící kapaliny, vzduchového filtru, zapalovací svíčky a seřízení vůle ventilů. Popsané úkony jsou takovým snandartem běžné kontroly.

Ale jak je to s variátorem, odstředivou spojkou, brzdovým systémem, olejem koncového převodu, brzdovou kapalinou? Příkladem uvedu PCX se 47 591 km, které

majitel používá jak na dojíždění do práce tak i dlouhé cesty po Evropě. Za celou dobu neměl s PCX vážnější problém, takže návštěvy servisu byly pouze pravidelné dle servisní příručky.

 

Za 47 591 km bylo vyměněno:

- 8x 0,8l oleje Castrol Power 1 10W40

- 3x zapalovací svíčka NGK

- 3x vzduchový filtr orig. honda

- 3x řemen variátoru + závaží (další výměna v 60 000 km)

- 1x olej koncového převodu

- 2x přední pneu Pirelli (druhá přezuta při posledním servisu 47 591 km)

- 3x zadní pneu Pirelli

- 1x výměna předních brzdových destiček (při 47 591 km)

- 1x výměna napínáku rozvodového řetězu z důvodu zvýšené hlučnosti - záruka

 

alt alt 
   
 alt  alt
Brzdový kotouč je stále v toleranci. Brzdové obložení je cca na 60% opotřebení
 alt  
Brzdový buden nejeví známky opotřebení  
<< Zpět